Tiña que pasar, ou non, e sucedeu; nalgún momento da lectura do blog ‘No me libro ni lo intento’

Susana Pereira dalle vida dende 2015 con textos breves, menos breves, escuetos… cheos da esvaradía cotidianidade sobre a que a nosa ollada non se detén. E para atraer e poñer a proba a nosa atención ou o noso interese, agocha frases perfectas (orfas de recoñecemento!), lenes destellos para conducirnos a eses lugares aos que non sabemos/queremos chegar. A decisión é nosa.

Podería dicir que a ligazón Efialtes-Nomelibro é a encadernación, mais -aínda que certa- non é a única: o evocativo da súa escrita ten moito que ver coa imaxe. Foi doado propoñerlle conxugar fotografía e texto; ela elixíu as imaxes que subirá ao blog (dúas por mes) sen que eu coñeza o resultado ata o momento da publicación.

E cando visites o blog, non deixes de pasar polos comentarios; descubre por qué…

—————–

Tenía que pasar, o no, y sucedió; en algún momento de la lectura del blog ‘No me libro ni lo intento’

Susana Pereira le da vida desde 2015 con textos breves, menos breves, escuetos… llenos de la cotidianidad resbaladiza sobre la que nuestra mirada no se detiene. Y para atraer y poner a prueba nuestra atención o nuestro interés, esconde frases perfectas (¡huérfanas de reconocimiento!), leves destellos para conducirnos la esos lugares a los que no sabemos/queremos llegar. La decisión es nuestra.

Podría decir que el enlace Efialtes-Nomelibro es la encuadernación, pero -aunque cierta- no es la única: lo evocador de su escritura tiene mucho que ver con la imagen. Fue fácil proponerle conjugar fotografía y texto; ella eligió las imágenes que subirá al blog (dos por mes) sin que yo conozca el resultado hasta el momento de la publicación. Y cuando visites el blog, no dejes de pasar por los comentarios; descubre por qué…